Det är inte till månen jag ska – trots allt

Jag tror att jag ser någon slags komik i min förestående resa till Tokyo. Det känns som om det är en helt annan planet jag ska till.

På programmet ikväll står strykning, men så fick jag för mig att kolla om Starbucks finns i Tokyo. Starbucks är liksom hemma, sådant jag är van vid. Jag surfade ut på nätet och trodde någonstans att Starbucks inte ritats in på kartan, men det kryllar av gröna fyrkanter med en vit stjärna.

På bilden nedan syns Starbucks kaffebarer i området där jag ska bo.

nyhet_starbucks_140401

Kommentera

