Sushi dinner i japanskt sällskap

Ikväll ska jag besöka ett par där kvinnan är japanska. De får japanskt besök och jag fick ett mail i veckan där det stod att de tyckte att jag skulle komma förbi framåt kvällen. Självklart tackade jag ja med vändande post.

Och inte nog med det. Kvällens värdinna har också grejat så att jag får träffa Mr & Mrs Sakuma i Tokyo (det är inte samma par som i kväll). När detta diskuterades per telefon med Tokyo i veckan hade Mr Sakuma  föreslagit att vi ska gå ut och äta sushi söndagen den 1 juni.

Jag kommer nog att låta som en kulspruta med frågor om livet i Japan 😉

Läs mer om sushi här!

Kommentera

