Fyra gatubilder från bussen igår

Här kommer fyra bilder som jag tog från bussen igår på väg till uppsamlingsplatsen för utflykten. Jag blev upphämtad vid Cerulean Tower Tokyu Hotel och sedan var det 1,5 timmas transport i mitt område av stan för att plocka upp folk vid andra ställen. Huset på bilden underst ligger mitt emot The Westin Tokyo Hotel. Det såg inte riktigt ut som de andra husen runt omkring.

Jag hade kunnat ta mig till platsen för stadsrundturens avresa själv, men då hade det blivit tunnelbana dit och då hade jag inte sett något av stan. Tidsmässigt hade jag inte sparat något heller eftersom jag inte visste exakt på pricken vart jag skulle. Säger det till dig som undrar varför jag lade 1,5 timme på att sitta i bussen i ”onödan”.

nyhet_gatubild_1_140530 nyhet_gatubild_2_140530 nyhet_gatubild_3_140530 nyhet_gatubild_4_140530

Kommentera

